Tuesday, 27 September 2011

Hari Keluarga dan Sukaneka Prasekolah

Pada hari Sabtu 24.9.2011 lepas, ada program Hari Keluarga dan Sukaneka Prasekolah bersama ibubapa dan PIBG sekolah. Alhamdulillah cuaca baik. Aktiviti mcm ni memang seronok, dapat merapatkan hubungan silaturrahim antara guru, ibubapa dan murid..

diminta untuk menjadi juruacara..

acara untai manik

acara perasmian : memecahkan belon

Murid2 excited nak bersenam kenyalang..

Saturday, 17 September 2011

Mee celup..

Mee celup simple,
Lama tak makan mee celup. Cuba jugak buat. walaupun aksesorinya simple, tapi puas hati sebab dapat makan hasil buatan air tangan sendiri. Dulu2 masa time sekolah, selalu makan mee celup dengan kawan2. Tapi sekarang ni, cuba buat sendiri pulak..

Kek Coklat..

Hari ni rasa nak makan kek coklat yang teramat. Tambah pulak cuti sekolah 3 hari..Rasa2 lama benar dah tak buat kek. Dulu2 masa blajar, rajin nak buat kek. Tapi sekarang sejak bekerja, semua benda guna istilah 'beli'. Tu lah yang menyebabkan kek ni agak kurang menjadi..mgkn lain sikit dari yang asalnya. dulu ok je, walaupun guna resepi yang sama..nampaknya kena selalu2 buat ni untuk cuba menghasilkan rasa asalnya..




Ini lah rupanya kek coklat..
Related Posts with Thumbnails