Saturday, 23 October 2010

Alhamdulillah..

Alhamdulillah, 23/10/2010 sekolah baru selesai menjalankan aktiviti tahunan, Kem Bestari Solat yang ke-4.Dengan itu, maka berakhirlah KBS untuk tahun ini dan akan berjumpa lagi pada tahun hadapan. Untuk thn ni ada satu lagi program yg menanti, iaitu majlis khatam al-Quran..rancangannya InsyaAllah pada 12/11/2010. Tak sabar rasanya nak tunggu cuti sekolah hujung thn ni yang bermula pada 20/11/2010..semoga apa yang kami rancang ini diberi kemudahan oleh Allah.kami mengharapkan program akan datang berjalan lancar..

murid2 sedang menjamu selera..nasi lauk ayam masak merah&sayur

semasa permainan kotak beracun..

murid2 sedang menjalani amali solat..

khusyuk melihat tayangan..

semasa sesi LDK dijalankan

murid2 sedang membuat amali wudhuk..

Monday, 11 October 2010

aktiviti hari minggu

Aktiviti hari minggu ni, takder nak buat apa so, bila terbayangkan acuan roti jala yang dah dibeli agak lama tapi tak terguna pakai. hari ahad tu merajinkan diri buat roti jala. Alhamdulillah kira menjadilah drp sebelum2 ni..ni excited sgt nak kongsi di sini..tapi alahai,kuah karinya tak sempat nak snap sebab dah habis awal, maklumlah wat ckit sgt..insyaAllah len kali wat lagi..kat bawah ni adalah 2 keping gambar utk tatapan pembaca.tapi kalau pembaca ada idea atau resepi yg lebih menarik leh kongsi ngan saya..k

ni kira 1st time wat roti jala kira menjadi la. hari tu asyik melekat jer..ni cuba guna periuk tefal lak.

Ni la antara roti jala yang sempat di snap..baru belajar menjala ni..
Related Posts with Thumbnails