Wednesday 16 June 2010

penerbangan pulang..

Pengalaman balik semenanjung kali ni amat berbeza kerana mengambil masa kurang lebih 2 hari. uii penat..mana taknya, oleh kerana cuaca tak menentu iaitu hujan lebat, twinotter dari mukah tak dapat terbang. so terpaksa la tggu keesokannya. esok plak, hujan jgk, tapi tak berapa lebat, alhamdulillah boleh la twinotter terbang. bila satu flight delay, alamatnya semua flight terpaksa delay. yang merunsingkan, tiket kami tak dapat confirm, terpaksa waiting list. mintak punya mintak dapat la yang agak awal. nasib baik naik MAS. kalu macam kawan saya, dia naik airasia terpaksa cancel tiket dia, dan kena ambik baru. mahal la..dalam rm400+- la.tu baru sampai KL.tak KL-KB lagi..kesian tau..alhamdulillah kami sampai airport KB dalam kul 7 ptg dah. kepulangan kami di sambut oleh ibu dan bapa mertua..happy sangat..

ni plak atas twinotter. dari mukah ke kuching ambik masa 1 jam.naik ni pening kepala dan telinga kita akan jagi berdesing. masa balik hari tu 2 hari masih terasa telinga tersumbat..

ni atas flight dari kuching ke KL.ni masa nak balik ke kg halaman di kelantan. perjalanan yang mengambil masa 1jam 35 minit.

No comments:


Related Posts with Thumbnails