Monday, 11 October 2010

aktiviti hari minggu

Aktiviti hari minggu ni, takder nak buat apa so, bila terbayangkan acuan roti jala yang dah dibeli agak lama tapi tak terguna pakai. hari ahad tu merajinkan diri buat roti jala. Alhamdulillah kira menjadilah drp sebelum2 ni..ni excited sgt nak kongsi di sini..tapi alahai,kuah karinya tak sempat nak snap sebab dah habis awal, maklumlah wat ckit sgt..insyaAllah len kali wat lagi..kat bawah ni adalah 2 keping gambar utk tatapan pembaca.tapi kalau pembaca ada idea atau resepi yg lebih menarik leh kongsi ngan saya..k

ni kira 1st time wat roti jala kira menjadi la. hari tu asyik melekat jer..ni cuba guna periuk tefal lak.

Ni la antara roti jala yang sempat di snap..baru belajar menjala ni..

No comments:

Related Posts with Thumbnails