Monday, 11 April 2011

mee udang

Hari Sabtu hubby beli udang..so tghari tu cuma goreng rempah je, mcm yg selalu buat.Janji ngan hubby nak buat mee udang hari Ahad tu, tp biasalah mcm2 menu dalam kepala. Last2 buat gulai udang je Ahad tu. Hari ni tetiba rajin pulak, memandangkan petang takder apa2 aktiviti sekolah. So, buatlah mee udang. Sebelum ni tak pernah buat pun, cari2 dlm tenet je, ambik yg paling simple..hehe. kat bawah ni ada gambarnya..

Mee udang buatan sendiri..

aksesorinya yang ala kadar saje..

No comments:

Related Posts with Thumbnails