Friday, 12 November 2010

kegiatan pagi sabtu..

Lama betul tak update blog. Maklumlah akhir thn mcm ni, banyak betul program sekolah n luar. Alhamdulillah kelmarin dah siap majlis khatam al-Quran peringkat sekolah. tapi gambar tak sempat upload lagi sebab orang lain yang snap..kamera sndiri asyik wat hal jer. hari2 sebelum ni ok jer, bila tiba hari program, dia wat hal..frust2. hajat nak record budak2 nasyid..tapi alhamdulillah,program berjalan dgn lancar. balik sekolah ptg kelmarin, suami minta buat laksam n nasi kerabu, nak cuba jual di pasar. kebetulan dia ikut kwnnya menjual di pasar. belajar2 menjual katanya.hehe. dlm kepenatan, ku gagahkan jua untuk bangun seawal jam 3 pagi utk siapkan nasi kerabu n laksam. dalam kul 6.45 siaplah menu yang diminta..hehe.suami sampai pasar dalam kul 7.30..tak sabar rasa nak msg tanya perkembangan laksam n nasi kerabu tu.ntah menjadi ke tak. tepat kul 8, call suami. alhamdulillah suami cakap dah habis dua2 laksam n nasi kerabu. yer ker?cam tak caya la plak..rasa2 dah ngantuk plak..lagipun hujan di luar. ok..

No comments:

Related Posts with Thumbnails